Cultura

cultura

La biblioteca de Cassà de la Selva rebrà el nom de Maria Corominas

El ple ho ha acordat com a reconeixement a la seva figura com a promotora de la cultura al municipi

El ple de Cassà de la Selva va aprovar dijous que la biblioteca municipal rebi el nom de Maria Corominas. Maria Corominas i Mitjavila va ser la primera bibliotecària de Cassà de la Selva que va estar al capdavant de la biblioteca de la Fundació La Caixa de Cassà de la Selva durant més de quaranta anys, des de la seva fundació fins al traspàs a l’Ajuntament, des dels 17 anys fins a la seva jubilació. Concretament, des del 1955 al 1998. Durant aquests més de quaranta anys va demostrar una especial implicació en la vida cultural i social del poble i va ser una important gestora i dinamitzadora cultural de la població.

La proposta que va ser presentada primer a la comissió del nomenclàtor, va ser aprovada al ple de dijous. D’aquesta forma, es reconeix la figura de Maria Corominas com a promotora de la cultura al municipi en una època on les iniciatives culturals eren tant imprescindibles com difícils de tirar endavant. Així que ara la biblioteca a la Sala Galà, que d’alguna forma ha heretat també el seu llegat, portarà el seu nom.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
CULTURA

Mor Norman Lear, llegendari creador de sèries televisives als EUA

CULTURA

Mor Denny Laine, el cofundador dels Wings de Paul McCartney

MILAGROS GUARDIA
HISTORIADORA DE L’ART

“Taüll no s’explica bé, ni aquí ni a allà”

barcelona
TEMPORADA ALTA

Un alumne de Korsunovas farà sobrevolar ‘La gavina’ a Salt

BARCELONA
ficció

Autòpsia d’una parella

sant sebastià
art

L’Escala celebra la segona mostra d’art Les Muses

l’escala
música

Maria del Mar Bonet i Roger Mas actuaran al Sona Amer

girona
drama biogràfic

Bradley Cooper es posa a la pell de Bernstein

Animació / aventures

‘Chicken run’, tornen les gallines d’Aardman