Teatre

BARCELONA (Barcelonès)

‘20 de novembre'

Reptadora interpretació

Mar Ulldemolins destapa un nou personatge. Si en anterior ocasions ha mostrat la seva sensualitat (Cock), desesperació (L'arquitecte) o fins i tot debilitat (Jocs de paciència) per citar tres espais extrems, encarna Sebastian Bosse, el jove alemany de 18 anys que decideix venjar-se de la seva infància i adolescència tortuosa anant a l'institut carregat d'armes. L'acció, que ha convertit en ficció el dramaturg Lars Norén, arrenca al seu amagatall, una hora abans de l'hora convinguda. Bosse no és un boig, sinó un nihilista que reivindica la llibertat de l'individu per sobre de les convencions socials, l'estigma de l'educació i la perversitat dels jocs adolescents.

L'acció transcorre a mitja llum a escena. Bosse repta mirant als ulls els espectadors, increpant-los amb preguntes dures, recriminant-los per la seva hipocresia. Ell és un perdedor i no té manies a dir el que pensa sense cap filtre per ser simpàtic. El públic aguanta amb una tensa atenció. Contundent, gens gratuït, implacable.

Fins al 6 de maig. Sala Atrium.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Publicat a

bcn film fest

Tirar-se els plats pel cap a la Costa Brava

Barcelona
Cinema

Uns dracs amb ADN xinès, australià i europeu

màlaga

Salvat-Papasseit, sempre jove

Barcelona
M. Aritzeta
Escriptora, autora de ‘Les dones del lli’

“La lluita i el camí fet per les dones no han estat endebades”

Valls
Drama biogràfic

Radiografia d’una relació tòxica amb un home més gran

Crítica

La recerca de tresors enterrats

Guaita què fan ara
Sèries

La llarga ombra del masclisme seguint el rastre d’un assassí en sèrie

Drama

‘Rosalie’, una dona barbuda contra la societat

animació

‘Hate songs’, ferides que no es curen