cultura

Cassiers fa un cant a la vida a ‘Orlando'

Orlando necessita 400 anys per ser madur. En aquest procés, que va imaginar Virginia Woolf com si fos una narració, es transforma d'home en dona. Pel director Guy Cassiers, aquest viatge convida a imaginar, amb unes imatges suggeridores creades per l'actriu Katelijne Damen amb l'ajuda d'unes càmeres que reprodueixen el que es dibuixa a terra, que és “un cant a la vida”.

Orlando es representa únicament avui (El Canal, 21 h) i és la tercera producció que Temporada Alta presenta del director flamenc. L'any passat, aquest expert adaptador en escena de novel·les es va atrevir a traslladar el viatge maliciós d'El cor de les tenebres de Conrad. Cassiers celebra la literatura preciosista de Woolf (que ells han traduït en un flamenc arcaic), que sedueix i transporta a un lloc irreal que parla de la responsabilitat dels creadors i de la possibilitat d'obrir els sentits i repensar-se.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

música

Aire, el nou projecte dels cassanencs Anna Pérez i Xevi Vallès, estrena el seu primer disc

cassà de la selva
cultura solidària

El 19è festival El Patio de La Penyora arribarà dimarts al centre penitenciari de Wad-Ras

girona

Manrique salva el primer curs al Lliure amb un cartell molt popular

BARCELONA
ART

Clara Oliveras honora l’exili de l’avi al Mume a través d’una pala

La Jonquera
ART

El MNAC adquireix una pintura de Tamburini gràcies a una donació de la Godia

BARCELONA

La primera trobada de productors gironins d’arts escèniques serà el 18 de juny

salt
la bisbal d’empordà

Més de 40 espectacles i una aposta pel circ inclusiu en la Fira del Circ al Carrer

LA BISBAL D’EMPORDÀ
Sónar 2024

La IA ens farà la bugada, no les cançons

BARCELONA
Crítica

Aquells que moren quan estimen