Economia

Creix l’organització d’esdeveniments online

La convocatòria d’esdeveniments virtualitzats creix un 227% entre els mesos de febrer i març, arran del confinament, segons constata la plataforma Eventbrite

El confinament ha elevat a una nova potència els esdeveniments online, que estan obtenint resposta de consumidors que cerquen alternatives a l’entreteniment, l’adquisició de nous coneixements o aprendre noves habilitats.

Una plataforma tecnològica com Eventbrite, que gestiona a escala global esdeveniments online, en pot donar fe: entre els mesos de febrer i març, l’oferta d’esdeveniments online ha crescut arreu del món un 227%, mentre que la cerca d’esdeveniments online s’ha multiplicat per 10. Per àmbits, les cerques s’orienten fonamentalment cap a salut i benestar, negocis i desenvolupament personal.

Com explica el director d’Eventbrite, Ismael García, “abans del coronavirus, els esdeveniments online ja tenien una força cada vegada més gran, ja que són una forma fàcil d’accedir a continguts variats i de qualitat, generats arreu del món.” Afegeix que “la crisi sanitària ha incrementat aquest impacte dels esdeveniments virtualitzats, i molts dels centenars de milers d’organitzadors d’esdeveniments que treballen amb Eventbrite han pivotat cap als esdeveniments onlin per seguir oferint continguts.” Al seu parer, cal esperar que aquest fenomen seguirà creixent, atès que “ajuda a trencar l’aïllament social, i són una clara oportunitat per a la indústria dels esdeveniments.”

Eventbrite ha creat una secció en què destaca els pròxims esdeveniments virtuals. Hom ha pogut constatar que hi ha una tendència clara cap a la professionalització en aquest camp, i si fins ara els organitzadors havien de recórrer a eines com Instagram TV o Facebook Live, de forma apreciable està creixen l’ús d’altres vies que milloren l’experiència d’usuari i la gestió dels organitzadors, com ara la solució per a transmissions en streaming Zoom, integrada a Eventbrite, que també compta amb solucions per processar entrades per a esdeveniments virtuals i per millorar la promoció dels esdeveniments a Facebook i Instagram.

Els esdeveniments virtuals són una oportunitat per a marques i organitzadors. D’una banda, hi ha l’oportunitat d’obtenir ingressos i, de l’altra, de seguir potenciant la marca i connectar amb l’audiència per ampliar el públic objectiu.

Álvaro Verdeja, Cap d’Operacions de Making Science, consultoria de tecnologia i màrqueting digital, explica que han decidit oferir per primera vegada webinar i formació online de franc durant el confinament, a través d’Eventbrite: “el nostre objectiu és oferir contingut de qualitat a un públic que vol aprofitar aquest dies per seguir actualitzant-se, és una oportunitat única per connectar amb un públic ampli i mantenir la nostra posició com a experts.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SALT

Commerzbank posa a la venda l’Espai Gironès per 140 milions d’euros

SALT
economia

Es preveu una campanya de fruita de pinyol “correcta” tot i una caiguda de la producció

Lleida
ECONOMIA

La Xina reaviva la guerra comercial amb la UE amb una investigació antidúmping

BARCELONA

Les botigues de les zones més turístiques ja poden obrir els diumenges

Barcelona

Circuits en funcionament

L’Hospitalet de Llobregat

Fer obsolet el residu

Barcelona
Mar Reguant
Economista i premi nacional de recerca al talent jove de la FCRI

“L’energia barata ja hi és, però cal repartir millor els beneficis”

Barcelona

Casa Jové celebra 150 anys amb l’entrada a Tarragona

Barcelona

Recreacions virtuals de cors perquè els cardiòlegs assagin

Barcelona