Un centenar de comerços s'adhereixen a la campanya impulsada a l'Olleria per promocionar l'economia

Un centenar de comerços, serveis i establiments d'hostaleria de l'Olleria s'han adherit a la campanya impulsada per la regidoria de Promoció Econòmica per a fomentar el consum als establiments locals.

Els 101 locals que s'han sumat a la iniciativa ja han distribuït entre els consumidors un total de 76.000 numerets que donen dret a participar al sorteig d'un cap de setmana per a dues persones a un hotel-spa, i a 10 premis de 200 euros bescanviables en qualsevol dels locals participants a la promoció. La campanya està oberta fins 21 de febrer, i en dies posteriors es realitzarà el sorteig dels premis.

La campanya de Promoció Econòmica s'ha llançat sota el lema «Compra a Casa. Comerços i Serveis de l'Olleria. De tot i a prop». Un missatge que pretén traslladar als ciutadans la idea que a la localitat hi ha una oferta variada de botigues, serveis i espais d'hostaleria, i que a més de propera és variada i de qualitat. El regidor de Promoció Econòmica, José Vidal Oltra, s'ha mostrat molt satisfet pel nombre d'establiments adherits, i sobretot perquè el missatge està calant entre la ciutadania i els clients. La campanya ha comptat amb la col·laboració de l'Associació d'Hostalers, l'Associació de Comerciants de l'Olleria, i l'Associació de Botiguers del Mercat Municipal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.