La Borsa
Més valors
Economia

Cinc pobles de l’Empordanet fan pinya per promocionar-se

La Bisbal, Corçà, Forallac, Ullastret i Cruïlles han impulsat una campanya de promoció que vol oferir al visitant experiències culturals i gastronòmiques per fer atractiva la zona durant tot l’any

Els municipis de la Bisbal d’Empordà, Forallac, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Corçà i Ullastret han impulsat una campanya turística de promoció conjunta, en el marc del pla estratègic de desenvolupament econòmic local. Més de quaranta establiments s’han adherit a la campanya, entre allotjaments, restaurants i empreses vinculades al turisme. Aquestes empreses s’identificaran amb un adhesiu en un lloc visible a l’entrada de l’establiment. Aquesta és una iniciativa, tal com va explicar l’alcalde d’Ullastret, Miquel Gatius, que ha estat possible gràcies a la capacitat de consens i la voluntat de reunir esforços dels cinc ajuntaments. Un treball que ha permès d’aconseguir “un objectiu comú de dinamització econòmica de l’entorn, entès com un sol àmbit territorial”. Gatius també va destacar ahir a l’ajuntament d’Ullastret la voluntat i l’esforç de les empreses del territori per oferir activitats adreçades al turista durant tot l’any per contribuir a la desestacionalització del turisme.

Promoció i imatge

La campanya Hola! Visit Empordanet ofereix un catàleg d’experiències diverses. Per fer-ho es disposa d’un web , d’un canal a Youtube i d’un altre element comunicatiu, que és una guia amb format revista i multilingüe . Aquesta té la col·laboració del que els impulsors anomenen ambaixadors, com Elena Paschinger, periodista austríaca i bloguera de viatges de turisme creatiu, i Carles Sanjosé, arquitecte i músic de la Bisbal d’Empordà. Paschinger explica el seu viatge i presenta els amfitrions que va tenir i les activitats que hi va fer, i Sanjosé proposa una ruta per descobrir el paisatge i els pobles del voltant de la Bisbal. Finalment, la guia fa una llista dels restaurants que ofereixen productes de proximitat amb vaixella de ceràmica de la Bisbal i vi DO Empordà i els establiments d’allotjament turístic compromesos amb el model de turisme responsable.

Una unió estratègica que té un pla

La campanya Hola! Visit Empordà s’emmarca dins el pla estratègic de desenvolupament econòmic local que comprèn els municipis de la Bisbal d’Empordà, Forallac, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Corçà i Ullastret. El pla estratègic, finançat pel Servei Públic d’Ocupació, inclou diferents línies estratègiques d’actuació per tal d’augmentar les oportunitats laborals i de desenvolupament empresarial que ofereix el territori mitjançant l’acció conjunta i coordinada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Espanya és el segon estat de l’OCDE on els treballadors troben més obstacles per continuar formant-se

Brussel·les

La fiscalia de Suïssa troba un compte vinculat al rei emèrit a Andorra

Madrid

Un 11% de la cistella de la compra va a les escombraries

barcelona

Una cooperativa dona 1.300 litres de llet

CAMPLLONG

Més de 180 acreditats amb Gamba de Palamós

palamós

Actuacions del Festival del Circ a l’Espai Gironès

SALT

Pla d’ajuts de 1.000 milions per a empreses i empleats

Barcelona
estat espanyol

El Banc d’Espanya preveu ara més creixement pel fre de la pandèmia

Economia

Seat atura part de la producció per falta de peces