Economia

Teisa es reforça per les línies de l’Alt Empordà

El grup absorbeix Autocars David i Manel, amb 11 treballadors i 9 vehicles

El grup gironí Teisa i l’empresa altempordanesa David i Manel formen des d’aquest passat 18 d’octubre una única estructura de transport de viatgers. Amb aquesta absorció Teisa augmenta la seva presència a les comarques gironines, integra els onze treballadors i els nou vehicles de David i Manel i consolida un grup amb més de 300 persones i una flota de 200 autobusos i autocars.

“Volem transmetre i reforçar el nostre compromís en serveis de proximitat i lligats al nostre territori fent una aposta per Figueres i per l’Alt Empordà. Unim esforços amb David i Manel, una empresa plenament consolidada a la comarca i amb experiència en el sector”, explica Àlex Gilabert, director gerent de Teisa, que hi afegeix que compten “amb tot el personal”.

El 60% de l’activitat de David i Manel –amb 25 anys d’història– se centra en línies com la que va de Figueres a Maçanet de Cabrenys (passant per Pont de Molins, les Escaules, Boadella d’Empordà, Biure i Darnius) o la que uneix Figueres fins a la Jonquera i els Límits, passant per Pont de Molins i l’outlet Gran Jonquera i amb prolongacions a Agullana i Cantallops. A més, disposa d’un bus llançadora els caps de setmana, entre Figueres i el centre penitenciari Puig de les Basses. Teisa, fundada el 1920 a Banyoles, té avui 59 línies de transport i un centenar de rutes escolars a la demarcació. El 2015 ja va incorporar la Hispano Hilarienca, amb serveis de transport escolar a les comarques de la Selva i el Gironès.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Tesla negocia invertir 4.500 milions d’euros al País Valencià amb una nova fàbrica

barcelona
zona euro

La zona euro entra en recessió tècnica

barcelona

Gonzalo Gortázar, guardonat amb el premi Esade 2023

Economia

El Masnou també canta el peix

EL MASNOU

Arrenca la 25a edició del Saló de la Logística amb més de 650 empreses

barcelona

Eines de País presenta la seva llista per a les eleccions a la Cambra de Barcelona

barcelona

La Cambra de Barcelona alerta dels dèficits “clau” de l’economia que afecten el benestar dels ciutadans

barcelona

Mònica Roca veu “bé” però “curiós” el pacte de les patronals per a la Cambra de Barcelona

barcelona

Comencen a sortir els primers vehicles elèctrics de Silence a la Zona Franca

barcelona