La Borsa
Més valors
Economia

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

L’Associació de Comerciants d’Olot ha dissenyat un nou model de la botiga al carrer per adaptar aquesta festa final de rebaixes d’estiu a les mesures de prevenció contra la Covid-19. Ara, sota el lema De botiga a botiga, ha traslladat la campanya a l’interior dels establiments. En comptes d’un dia i mig com fins ara, l’edició d’estiu durarà una setmana –del 24 al 29 d’agost– i els qui comprin algun producte de la cinquantena d’establiments participants podran aspirar a diversos obsequis com vals de regal per gaudir de gelats, cafès, llaminadures i altres productes gratuïtament. En concret, els establiments oferiran un seguit de descomptes especials i tots els qui adquireixin un producte podran extreure una butlleta de les urnes que trobaran a cada botiga i tindran dret a obsequis, tot i que no totes en contenen.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Sassoli defensa l’Eurocambra de l’acusació de retardar el pla econòmic: “Ningú vol bloquejar un procés tan important”

Brussel·les

L’euríbor baixa a un nou mínim històric del -0,415%

barcelona

“Workation” i “coliving”, noves tendències laborals

barcelona

L’Estat suspèn l’objectiu de dèficit dels territoris

barcelona

Estalvi energètic del 70% amb la fusta tecnològica

girona

Vallter i Núria clouen la temporada d’estiu

Setcases

L’Estat retalla 86 milions als fons per a polítiques actives d’ocupació de Catalunya el 2020

barcelona

Ikea inaugura un centre a Sant Pere de Ribes

barcelona

L’FMI avala que l’Estat suspengui l’objectiu de dèficit perquè és “crucial” mantenir el suport a l’economia i les rendes

Brussel·les