La Borsa
Més valors
Economia

Nova campanya de promoció de Ripoll

Ripoll ha engegat una nova campanya turística amb el lema Ripoll per #compartir, que s’allargarà fins al 30 de novembre. L’objectiu és, d’una banda, fidelitzar el turista i aconseguir que torni a la ciutat fora de temporada, i, de l’altra, que faci difusió de Ripoll al seu cercle familiar i d’amistats. Per això, es donaran 35 vals de descompte i obsequis per bescanviar als comerços, restaurants i serveis adherits a la campanya. Es tracta d’una postal doble de Ripoll que conté els vals de descompte, que no són personals, així que es poden regalar a una altra persona. La regidora de Turisme de Ripoll, Manoli Vega, ha explicat que la campanya té per objectiu fer que la gent tingui ganes de tornar i que difongui tot el que es pot trobar a la vila. La tècnica de Turisme de l’Ajuntament, Virtu Cuadros, ha explicat que han optat per un embalatge que lligui el passat i el futur, i per això la forma clàssica que consistiria a enviar una postal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

CaixaBank mantindrà part de la seu operativa a Barcelona

Barcelona

Temporada desigual

girona

El saló d’emprenedors Biz busca reactivar l’economia

barcelona
Port de Barcelona

L’ús de la intel·ligència posada al servei de la sostenibilitat

Comertia alerta que excloure el comerç i la restauració dels ERTO suposarà la mort de la meitat d’empreses

Barcelona

Sánchez Llibre, a la ministra de Treball: “No volem deixar cap sector ni cap empresa a la cuneta”

Barcelona

Els treballadors de Saint-Gobain trenquen les negociacions per evitar el tancament de la cristalleria

l’arboç

Díaz promet a Foment que els ERTO duraran el temps que calgui: “Vinc a donar certeses i tranquil·litat”

barcelona

El FROB analitza la fusió de CaixaBank i Bankia per “adoptar la decisió més adequada per l’interès públic”

barcelona