La Borsa
Més valors
Economia

ActitudPro va facturar 2,1 milions l’any passat

La firma de consultoria comercial, formació i selecció va suportar la pandèmia gràcies a la digitalització i l’augment del nombre d’empreses clients

La firma de consultoria comercial, formació i selecció ActitudPro va tancar el 2020 amb una facturació de 2,1 milions d’euros, tot igualant la xifra de l’any anterior, mentre que va el nombre d’empreses clients es va incrementar de 110 a 190.

Durant l’any passat, en què l’empresa va poder suportar els efectes de la pandèmia justament per la digitalització dels seus serveis l’augment del nombre dels seus clients, ActitudPro va incrementar la seva presència internacional com a company de viatge d’empreses multinacionals i estrangeres, i ara mateix és present a 22 països.

Un altre dels èxits de l’any passat és haver reeixit en el trànsit digital. El març del 2020, quan va esclatar la pandèmia, ActitudPro prestava la part més important dels seus serveis de forma presencial, però va aconseguir convertit tots els seus programes formatius (el 50% del negoci de l’empresa) al format digital. Com explica Fede Martrat, soci fundador i CEO, “vam haver de donar el salt i, avui, gràcies a empreses clients com Porsche o UPL Limited, estem formant venedors de països tan distants i dispars com Filipines, Argentina, Vietnam, Japó, Canadà o Austràlia, i això és per a nosaltres totalment nou i, des del punt de vista professional, molt enriquidor.”

Actualment, del total de la facturació d’ActitudPro, el 50% correspon al negoci amb empreses estrangeres o multinacionals, per a les quals la firma treballa com a partner de serveis de consultoria comercial, principalment, enfocats a la formació de venedors en habilitats comercials.

En paral·lel, durant l’any passat, l’equip d’R+D+I ha treballat a fons el concepte de la digitalització dels equips comercials i la venda digital, tot incorporant un ampli ventall de productes digitals i continguts formatius adreçats als venedors, per ajudar-los en temps com la fatiga pandèmica, la resiliència, les noves tècniques de venda o la gestió i planificació de grans comptes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Goirigolzarri defensa l’ERO a CaixaBank: “Hem d’assegurar la sostenibilitat del projecte en el futur”

barcelona

PIMEC defensa fomentar l’autoconsum energètic per frenar l’impacte dels preus en l’economia

barcelona

El govern espanyol envia una carta al BBVA i CaixaBank per evitar un acomiadament massiu d’empleats

Madrid

Amazon ha generat més beneficis no tributats que el total d’impostos pagats l’última dècada, segons un estudi

Brussel·les

L'IPC a Catalunya creix set dècimes durant el mes d'abril i se situa en el 2%, el màxim des de finals de 2018

Barcelona
Vals de suport al comerç de proximitat
Olot

Vals de suport al comerç de proximitat

ALT EMPORDÀ

Manel Toro, nou president del Cercle Euram

Centenars de treballadors de Nissan reclamen un pla

Barcelona

UP demana batudes de nit per controlar el senglar

GIRONA