La Borsa
Més valors
Economia

Pla dels apartaments per recuperar turistes

L’Associació Turística d’Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona (ATA) ha iniciat una campanya per recuperar els turistes prepandèmia. Batejada amb el nom de Bravitud (que neix a la unió de les paraules Costa Brava i Actitud), té com a objectiu generar confiança entre els turistes i reivindica els atractius de la destinació i els seus elements singulars. La iniciativa posa el focus en la xarxa social Tik Tok, que té de 800 milions d’usuaris i és molt popular entre els joves, però també en la resta de canals digitals de l’entitat.

Com a novetat, la campanya inclou tallers presencials de fotografia i vídeos innovadors a través del telèfon mòbil. La primera sessió es va portar a terme a finals de maig a l’Escala i aquest mes de juny se n’han programat a Girona, Sant Feliu de Guíxols i el Port de la Selva.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Cerdanya

Noves rutes turístiques transfronteres

El preu de la llum torna a remuntar amb valors que fregaran els 100 euros el mW/h aquest dimarts

barcelona

El govern espanyol preveu llançar una oferta pública d’ocupació per assolir 30.445 noves places

madrid

Unicaja i Liberbank tanquen aquest divendres la fusió de les entitats bancàries

barcelona

Almirall perd 42,8 milions d’euros durant el primer semestre

barcelona

Un terç de les vinyes de la DO tenen més de trenta anys

GIRONA

La Cambra de Comerç de Barcelona apressa a fer la llei pendent

Barcelona

La collita del cereal supera les previsions

barcelona

L’exportació gironina es recupera un 20% enguany

GIRONA