La Borsa
Més valors
Economia

Pla dels apartaments per recuperar turistes

L’Associació Turística d’Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona (ATA) ha iniciat una campanya per recuperar els turistes prepandèmia. Batejada amb el nom de Bravitud (que neix a la unió de les paraules Costa Brava i Actitud), té com a objectiu generar confiança entre els turistes i reivindica els atractius de la destinació i els seus elements singulars. La iniciativa posa el focus en la xarxa social Tik Tok, que té de 800 milions d’usuaris i és molt popular entre els joves, però també en la resta de canals digitals de l’entitat.

Com a novetat, la campanya inclou tallers presencials de fotografia i vídeos innovadors a través del telèfon mòbil. La primera sessió es va portar a terme a finals de maig a l’Escala i aquest mes de juny se n’han programat a Girona, Sant Feliu de Guíxols i el Port de la Selva.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Ripoll

Noves activitats econòmiques

Catalunya recupera un 10,8% del teixit empresarial destruït en la primera onada de la pandèmia, segons la Cambra

Barcelona

Un 46,7% dels municipis, sense accés a diner efectiu

Barcelona

Ajornen l’inici de la vaga de la neteja de Figueres fins dimarts vinent

FIGUERES
Benefici de  358,7 milions de VidaCaixa en el primer semestre

Benefici de 358,7 milions de VidaCaixa en el primer semestre

Barcelona
Més plantilla al setembre en empreses d’automoció
ECONOMIA

Més plantilla al setembre en empreses d’automoció

El Banc d’Espanya alerta que 1,2 milions d’espanyols es troben en situació vulnerable per accedir als diners en efectiu

barcelona

Les matriculacions d’embarcacions d’esbarjo es disparen un 67,5% a Catalunya

barcelona

Quatre de cada deu empreses d’automoció incrementaran la plantilla durant el segon semestre

Barcelona