Economia

CARLES BARRERA

GERENT DE GICAUTO

“Apostem per la qualitat i la innovació”

Quadis va adquirir al juny el Grup Gicauto, concessionari oficial de Peugeot a Girona

Mantenen el nom i tot l’equip humà, que és de vuitanta treballadors

Quadis, la xarxa de concessionaris i tallers oficials més gran de l’Estat espanyol va adquirir al juny el Grup Gicauto, concessionari oficial de Peugeot a la demarcació i va designar Carles Barrera al capdavant de l’empresa a les comarques gironines.

Què és Quadis?
És un grup d’automoció familiar que va néixer el 1940 a Vilafranca del Penedès i a dia d’avui ja hi ha la tercera generació familiar al capdavant del negoci. Actualment Quadis compta amb més de 140 instal·lacions de venda i representa més de trenta marques del sector. On té més negocis és a la demarcació de Barcelona, però també a Tarragona, Castelló, València i a les Illes Balears. Actualment som més de 2.100 treballadors. Quadis no pretén de cap de les maneres ser un grup gran. El grup aposta per la qualitat i sobretot per la innovació.
Han comprat Gicauto, però el grup ja era a Girona?
A la demarcació de Girona hi érem des de finals de l’any 2020. Hi operàvem venent camions Mercedes-Benz a través d’Autolica Industrials, a més de bicicletes amb Escapa. Amb Gicauto fem una gran penetració en el territori perquè incorporem a la nostra xarxa els quatre concessionaris de Gicauto: el de Fornells de la Selva, el de Figueres, el de Blanes i el d’Olot. La concessió ha decidit conservar el nom original i mantenir també l’equip humà que hi havia fins ara, que és de vuitanta treballadors.
I quin és l’objectiu de Quadis a Girona?
No és el de créixer, és el de tenir negocis i poder-los defensar correctament, gestionar-los bé i després el temps ja dirà. És cert que els fabricants tendeixen a voler concentrar el negoci en mans de pocs. Tot fa pensar que això anirà cap aquí. Si això de Peugeot funciona pot ser que altres marques confiïn en nosaltres per la gestió que fem, la solvència que tenim i perquè sabem defensar perfectament el negoci d’un concessionari amb diferents marques.
Com veu el sector en aquests moments?
Està sortint d’aquest any tan complicat per la pandèmia, però encara no ho hem fet del tot. Prevèiem que aquest 2021 s’arrencaria amb força però ha estat tot el contrari. Ara quan tot feia pensar que podríem recuperar els nivells del 2019, hi ha hagut la crisi dels semiconductors que ha afectat la majoria de fabricants europeus. Creiem que el primer trimestre de l’any vinent tot es normalitzarà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Posen en valor la figura de l’economista

girona
CONFLICTE LABORAL

Protesta de treballadors de Comforsa

CAMPDEVÀNOL

Seat calcula produir a Martorell un 9% més de cotxes el 2024

barcelona
SOCIETAT

Castelló celebra 125 anys obrint l’únic obrador de xuixos del món

GIRONA
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Calviño aconsegueix els suports per presidir el Banc Europeu d’Inversions

barcelona
economia

Principi d’acord entre el hub que ha de substituir Nissan i els sindicats per a 600 contractes a partir de l’1 de febrer

barcelona

Acaba sense acord la primera reunió per pujar el salari mínim

barcelona
economia

CaixaBank Girona reuneix el seu Consell Assessor als serveis corporatius de Barcelona

girona
Barcelona

La Mobile World Capital fa un gir cap a la humanització i la sostenibilitat tecnològiques

Barcelona