Economia

Campanya de promoció estiuenca dels mercats d'Altea

Per segona vegada consecutiva, la regidoria de Comerç i l'AFIC (Agència per al Foment de la Innovació Comercial), junt amb el Mercat Municipal i Mercaltea, han organitzat una campanya per al mes d'agost per promocionar la venda dels seus productes.

L'eslògan de la campanya és “Un ventall de productes per un estiu mes fresc”, fent clara referencia a la qualitat de fruites, carn, peix, verdures i altres productes que es poden trobar als mercats municipals.

Aquesta és una més de les iniciatives que des de comerç s'han llançat durant l'any, per tal de promocionar els comerços locals. En esta ocasió, se centra amb els mercats, on es poden trobar qualsevol producte, amb la millor relació qualitat preu.

La campanya compta amb diferents suports comercials com és el cas de cartells i ventalls, a banda del suport que Ràdio Altea també dóna amb la difusió de falques publicitàries. Cal assenyalar que com contraprestació a les compres realitzades als mercats, els consumidors podran aconseguir un davantal obsequi, presentant un tícket de compra del Mercat Municipal o de Mercaltea en l'Oficina de Turisme.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Toni Bramon
President del Col·legi d’Arquitectura Tècnica de Girona (CATGI)

“La inestabilitat política ha fet disminuir la inversió pública”

Girona
TURISME

Bon pont per a l’hostaleria i inici oficiós de l’estiu

girona
ECONOMIA

Els hotels catalans superen els dos milions de persones allotjades al maig

Barcelona
unió europea

Brussel·les acusa Apple d’incomplir la llei europea de competència amb l’App Store

barcelona
Carme Ponsa
Presidenta del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme

“El Maresme turístic ha de ser més conegut internacionalment”

Malgrat de Mar
TECNOLOGIA

Implanten robots autònoms a S’Agaró Hotel

GIRONA

Confecció ben bé d’Olot

Olot

L’unicorn català Factorial surt de compres per créixer en talent

Barcelona
Joaquim Montsant
Director Territorial de Catalunya i Balears de Cesce

“L’empresa ha de millorar en l’ús d’informació per exportar”

Barcelona