La Borsa
Més valors
Economia

Preses per fer escalar un negoci

El blitzscaling són un seguit de tècniques i paràmetres que cal tenir en compte per saber quan i com fer escalar una empresa amb el menor risc possible. No és una pràctica que se circumscrigui a les empreses tecnològiques o a les grans empreses amb recursos. El cert és que, ara més que mai, és possible una escalada llampec de qualsevol negoci. Els autors d’aquest manual són Reid Hoffman, cofundador de Linkedin i Pay Pal, i l’emprenedor i mentor Chris Yeh.

Blizscaling també ajuda a replantejar-se la manera ordinària de gestionar una companyia, ja que l’escalabilitat exigeix criteris diferents als habituals, de manera que es pot descobrir que hi ha maneres de portar una empresa que responen més a la inèrcia que no a l’eficiència. El llibre té un vessant molt pràctic.

Blitzscaling
Reid Hoffman i Chris Yeh
Empresa Activa Rústica: 19€; ebook: 5,49€


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La vaga de pilots d’EasyJet provoca sis cancel·lacions al Prat

Barcelona

El tràfic de mercaderies al Port de Barcelona supera els registres prepandèmia

barcelona

L’IPC continua disparat i marca nou rècord, amb el 10,3% al juliol

barcelona

Inspecció de Treball torna a multar Amazon

barcelona

La calor obliga a avançar la verema a la DO Empordà

capmany

Naturgy factura un 83,3% més fins al juny

barcelona

El sector turístic de la Garrotxa preveu tenir un bon agost

OLOT
egipte

Egipte aprova un pla d’estalvi energètic per a vendre gas a Europa i recaptar divises

el Caire

El preu del dièsel i la gasolina s’allunya encara més dels 2 euros

barcelona