Economia

Immersió virtual per promocionar la demarcació en fires

El Patronat de Turisme estrena un cub virtual a Utrecht i el durà a altres cites

Inside Costa Brava i Pirineu de Girona és el nom de la nova experiència immersiva virtual que el Patronat de Turisme ha estrenat, aquest gener, a la fira Vakantie Beurs d’Utrecht, als Països Baixos. Consisteix en un cub de 33 m3 en què ofereixen una sessió de deu minuts –o de trenta, en versió completa– per traslladar agents de viatges, operadors turístics, prescriptors i també públic final a una mena de concurs amb preguntes i respostes sobre espais i atractius de la Costa Brava i l’interior de la demarcació, en què, a banda del sentit de la vista, juguen amb els de l’oïda i l’olfacte.

Els continguts presenten la destinació des de diferents àmbits i se centren en els tres productes turístics estratègics –cultura, natura i enogastronomia– i han estat desenvolupats per l’empresa gironina Lighthink Lab. Pròximament, s’instal·larà al saló Expovacaciones de Bilbao i també anirà a altres ciutats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Unió de Pagesos considera un “pedaç” el decret pel control de fauna cinegètica

girona
Unió Europea

TikTok suspèn el programa de punts de la versió ‘Lite’

Barcelona

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

girona
economia

Menys burocràcia en els plans d’estalvi d’aigua per ramaders i agricultors

barcelona
Estats Units

Aproven la llei que podria suposar la prohibició de TikTok als EUA

Barcelona
economia

La reducció de la jornada i la plena ocupació centren les reivindicacions sindicals de l’1 de Maig

barcelona
economia

El govern regula el lloguer de temporada per evitar “la picaresca” que frena la baixada de preus

barcelona
GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA