Economia

L’Econòmic, protagonista de les ampolles d’Estrella Damm

El mensual forma part de les noves etiquetes dels envasos retornables de bars i restaurants de Catalunya. La cervesera reprodueix nou notícies publicades l’any passat en diferents mitjans impresos

Estrella Damm , la cervesa elaborada amb un 100% d’ingredients naturals, procedents d’agricultors locals mediterranis, llança una nova col·lecció d’etiquetes que vesteixen les ampolles retornables dirigides al sector de la restauració d’arreu de Catalunya. En aquestes noves etiquetes, les notícies publicades en diferents mitjans impresos catalans en són les protagonistes.

L’Econòmic, capçalera fundada el 2010, que es distribueix cada segon diumenge de mes conjuntament amb el diari El Punt Avui, és un dels protagonistes d’aquesta nova col·lecció d’ampolles d’Estrella Damm. L’etiqueta reprodueix una notícia publicada a les pàgines de la secció Empreses de L’Econòmic el 10 de juliol de l’any passat, sobre La Moravia, la malteria de Damm a Bell-lloc d’Urgell.

Per La Moravia hi passa tot l’ordi dels agricultors locals mediterranis que proveeixen la cervesera. Allà, després d’un delicat procés d’inducció de la germinació, l’ordi es transforma en malta, ingredient clau en l’elaboració de la cervesa, que li conferirà color, sabor, aroma i cos, entre altres propietats.

La nova col·lecció està formada per 9 ampolles amb etiquetes fetes a base de retalls de notícies publicades a mitjans impresos catalans durant l’any passat sobre els ingredients amb què s’elabora Estrella Damm -ordi, arròs i llúpol-, així com sobre les persones que treballen dia a dia per proveir a Damm d’aquestes matèries primeres. Les ampolles amb la nova col·lecció d’etiquetes es podran trobar a bars i restaurants d’arreu del territori, durant tot el mes de febrer.

Campanya a televisió.

Per reforçar aquesta acció dirigida al sector de la restauració, Estrella Damm presenta “D’aquí” , una campanya a televisió i mitjans digitals que ha estrenat avui, i que no fa més que reafirmar el compromís de la marca amb l’ús d’ingredients de proximitat, procedents d’agricultors locals mediterranis, per a l’elaboració de la seva cervesa.

El protagonista de la campanya publicitària és Joan Bertrand Mayoral, quarta generació d’una família dedicada al cultiu de l’ordi a Lleida, que proveeix d’aquest cereal a Damm.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

orient mitjà

S&P rebaixa la nota del deute d’Israel per l’escalada de la tensió a la regió

barcelona
economia

L’Íbex baixa un 0,8% per les tensions a l’Orient Mitjà

barcelona
EMPRESA

Carme Torras, premi Manel Xifra a la transmissió de coneixement tècnic i tecnològic

GIRONA
economia

El Port de Mataró acollirà el primer Saló Internacional Nàutic amb una trentena d’expositors

mataró

Reempresa evita el tancament de 440 empreses gironines durant l’última dècada

girona
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Economia

L’acord perquè Chery fabriqui vehicles a l’antiga Nissan es signarà divendres

barcelona
economia

El Govern autoritza a Circuits de Catalunya a adjudicar la gestió a Fira de Barcelona

BARCELONA