Economia

L’economia espanyola va créixer un 0,5% durant el segon trimestre

L’Institut Nacional d’Estadística enfila fins al 2,2% la variació interanual del PIB estatal, quatre dècimes més de l’esperat

L’economia espanyola va créixer un 0,5% entre abril i juny, una dècima menys que el trimestre anterior, segons l’Institut Nacional d’Estadística (INE). Les dades publicades aquest divendres eleven en una dècima l’indicador avançat a finals de juliol, fet que atribueix a una millora del consum, i suposen una dècima menys que al primer trimestre, segons recullen les agències. Les dades mostren com durant aquest termini també s’ha registrat un fre de les exportacions, que van caure un 3,2% respecte els tres primers mesos de l’any. Pel que fa a la variació interanual del Producte Interior Brut (PIB), es va frenar fins a créixer un 2,2%, dos punts menys que en el trimestre anterior. L’organisme, de nou, ha revisat a l’alça la xifra, que és quatre dècimes superior a l’avançada fa dos mesos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

Arrenca la campanya de Nadal del comerç de proximitat de Girona

girona
Olot

Olot Motor, millor concessionari Nissan del món per dotzena vegada

Olot

Telefònica anuncia un ERO a les filials espanyoles

barcelona
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Lagarde reclama un acord per les regles fiscals “tan aviat com es pugui”

barcelona

La Generalitat construirà una torre d’oficines per 1.200 empleats a Fira Gran Via l’any 2027

barcelona
economia

Èxit de participació a les campanyes de gastronomia dels empresaris de Roses

roses
economia

La francesa Skello crea 55 llocs de treball a Barcelona

Barcelona
Sergi Ferran
Responsable de màrqueting de l'empresa Biodrops

“Els nostres envasos permeten eliminar plàstic dels abocadors”

ECONOMIA

Calviño insta servidors públics i empresaris a liderar amb “capacitat de diàleg” en moments “d’elevada incertesa”

S’AGARÓ