Economia

TERRA ALTA

1,3 milions per al desenvolupament rural

Els ajuntaments del Pinell de Brai, Arnes i Batea rebran 1,3 milions d'euros per promoure el desenvolupament sostenible del medi rural. Es tracta d'un programa pilot finançat pel Ministeri de Medi Ambient i Medi Rural i Marí i el Departament d'Agricultura, que a més de la Terra Alta afecta les Garrigues i el Segrià Sud, la Segarra, el Pallars Sobirà, i les zones ZEPA estepàries de Lleida.

El Departament d'Agricultura ha signat ja els convenis amb els tres ajuntaments de la Terra Alta. En aquest sentit, al Pinell de Brai es destinaran 466.876 euros a les obres de rehabilitació del celler i molí de l'oli de la cooperativa, amb l'objectiu d'adequar les instal·lacions a la normativa vigent per a l'ús propi de l'edifici i l'activitat complementària de visita turística. En el cas de Batea, s'invertiran 640.000 euros en el projecte de recollida i tractament de biomassa, amb l'objectiu d'aprofitar les restes de poda agrícola i forestal per transformar-la en combustible.

Finalment, a Arnes la inversió serà de 221.689 euros, una quantitat que l'Ajuntament destinarà al cobriment del mercat municipal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Els lloguers a les comarques gironines minoren el seu creixement

girona
unió europea

La UE aprovarà aquest dimarts la normativa sobre la prohibició de vehicles de combustió a partir del 2035

barcelona
ALEMANYA

Jornada de vaga als mitjans de transport alemanys

BARCELONA
ECONOMIA

First Citizens Bank compra el SVB

BARCELONa
Economia

Gelati Dino inaugurarà a l’abril una botiga a Perpinyà i una altra a Doha

empuriabrava

La firma d’hipoteques creix i marca el millor gener des del 2011

Barcelona
TURISME

La fira turística B-Travel s’apropa als volums pre-covid

BARCELONA

L’economia catalana creix un 5,5% al 2022

barcelona

Els salaris perden tres punts de poder adquisitiu en dos mesos

Madrid