Economia

turisme

Turisme Garrotxa renova la marca amb què ven la comarca

Turisme Garrotxa, un organisme públic comarcal que aplega també el sector privat, ha renovat la seva imatge corporativa. Els municipis d'Olot, Mieres i Maià de Montcal han estat els primers a fer-ne ús als seus nous tríptics d'informació turística. Aquests nous materials de la Garrotxa tenen per objectiu que tots els municipis de la comarca comparteixin la mateixa imatge promocional amb l'objectiu de sumar esforços i treballar de manera conjunta en el model turístic garrotxí. En aquest sentit, el president de Turisme Garrotxa, Eduard Llorà, ha afirmat que aquest ens aposta, des de fa setze anys, pel desenvolupament d'un model de turisme sostenible en col·laboració amb tots els agents públics i privats del sector.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
GIRONA

El Govern aprova ajuts a la pagesia per valor d’11,4 milions d’euros

GIRONA
GIRONA

La CGT de Correus denuncia falta de personal en una desena de barris

GIRONA
economia

El Banc Sabadell guanya 308 milions el primer trimestre, un 50% més que l’any passat

barcelona

Unió de Pagesos considera un “pedaç” el decret pel control de fauna cinegètica

girona
Unió Europea

TikTok suspèn el programa de punts de la versió ‘Lite’

Barcelona

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

girona
economia

Menys burocràcia en els plans d’estalvi d’aigua per ramaders i agricultors

barcelona
Estats Units

Aproven la llei que podria suposar la prohibició de TikTok als EUA

Barcelona
economia

La reducció de la jornada i la plena ocupació centren les reivindicacions sindicals de l’1 de Maig

barcelona