Economia

Comerç a cel obert a punt a Ripoll i Puigcerdà

La Generalitat dóna suport als respectius plans de dinamització amb un conveni

El director general de Comerç, Josep Maria Recasens, ha signat convenis de col·laboració amb els ajuntaments i les associacions de comerciants de Ripoll i Puigcerdà per dinamitzar els respectius centres comercials a cel obert. Recasens ha remarcat que una de les prioritats del Departament d'Empresa en matèria de comerç és potenciar la cooperació entre les petites i mitjanes empreses comercials que contribueixen a la renovació de l'activitat comercial, impulsar la renovació i la innovació en el sector i vehicular la col·laboració amb altres administracions per a la dinamització dels centres comercials urbans. L'objectiu d'aquest programa és donar suport als ajuntaments i les associacions de comerciants de Catalunya per a la consolidació d'aquests espais comercials.

Els ajuntaments de Ripoll i Puigcerdà treballen per donar suport al sector comercial dels seus respectius municipis i els convenis signats amb la Generalitat han de servir per ajudar a consolidar aquests equipaments comercials col·lectius urbans en els motors de la revitalització comercial i urbanística del seu entorn.

A Ripoll, el pla d'actuació 2015 de la Unió de Botiguers preveu entre altres coses la campanya de rebaixes, els tallers formatius, la Ripiganga, la Fira de les 40 hores, la Ripigolfa, l'acció Un balcó, una flor, les aules de formació, accions d'identificació comercial i publicitat, i distribució de promocions. El pla també inclou l'acció Busca'm al museu, accions per a nous socis, la campanya de Nadal, la campanya de sensibilització, i la tornada a l'escola. El pressupost total del pla d'actuacions és de 30.870 euros, 14.000 dels quals a càrrec del departament a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda.

A Puigcerdà, el pla d'actuacions, impulsat per l'Associació Comarcal de Comerciants de la Cerdanya, preveu accions com ara les de promoció pel Carnestoltes, la Festa del Trinxat, la Setmana Santa, Sant Jordi i la Segona Pasqua, el bustiatge comarcal, Sant Joan, la targeta de fidelització, la iniciativa Compra de Nit, els Carros de Compra i la Campanya de Nadal.

El pressupost és de 18.789 euros, 11.273 són a càrrec de la Generalitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Les exportacions gironines creixen un 11% i les vendes arriben als 706 milions

girona
Orient Mitjà

S&P rebaixa la nota del deute d’Israel per l’escalada de la tensió a la regió

barcelona
economia

L’Íbex baixa un 0,8% per les tensions a l’Orient Mitjà

barcelona
EMPRESA

Carme Torras, premi Manel Xifra a la transmissió de coneixement tècnic i tecnològic

GIRONA
economia

El Port de Mataró acollirà el primer Saló Internacional Nàutic amb una trentena d’expositors

mataró

Reempresa evita el tancament de 440 empreses gironines durant l’última dècada

girona
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Economia

L’acord perquè Chery fabriqui vehicles a l’antiga Nissan es signarà divendres

barcelona