Economia

L'Aliança vol recuperar els mercats de proximitat

Reus, Salou, Cambrils, Vila-seca i PortAventura treballaran per atreure el turisme que no vagi al nord d'Àfrica

Els patronats de turisme de Salou, Cambrils i la Pineda (Vila-seca), l'Agència Reus Promoció i PortAventura van renovar ahir el conveni de col·laboració per promocionar la Costa Daurada central. La regidora de Turisme de Cambrils, Mercè Dalmau, va qualificar l'acord de “singular i únic”; d'aquest acord en sorgiran campanyes per atreure turistes en mercats d'origen i la presència en fires. Les actuacions es basaran “en criteris de qualitat i s'adreçaran al turisme familiar”, com va explicar la presidenta de l'Agència Reus Promoció, Montserrat Caelles.

L'Aliança turística centrarà els esforços en els mercats català, espanyol i francès. L'acord també preveu l'assistència voluntària en iniciatives com ara les fires de turisme Bebés & Mamás de Barcelona, Fitur de Madrid, el Saló de les Vacances de Brussel·les, la fira Mappro de París i diverses accions de màrqueting de carrer. També s'editarà conjuntament el material de promoció i marxandatge i s'estrenarà el nou portal de l'Aliança, www.familyholidays.cat.

El regidor de Turisme de Salou, Benet Presas, va destacar l'esperit “generós” de l'acord ja que, a més de la promoció de les destinacions, es posa en comú l'oferta complementària cultural, comercial, gastronòmica i de lleure dels municipis, “sense importar-nos que un turista se'n vagi a fer una activitat al municipi del costat”. Presas també va remarcar la fidelitat de l'acord: “En quinze anys ha perdurat l'Aliança, tot i els canvis de governs i de persones.”

Pel que fa a les previsions per al 2016, el titular de Turisme de Salou va pronosticar que la situació conflictiva que es viu al nord d'Àfrica “fa que les destinacions de Tunísia i d'Egipte hagin desaparegut i que a Turquia les vendes hagin caigut en picat”. Els responsables turístics afirmen que s'estan reprogramant reserves que podrien augmentar el nombre de visitants de la Costa Daurada i d'altres destinacions mediterrànies. En aquest sentit, el president del Patronat de Turisme de Vila-seca, Pere Segura, va assenyalar: “Cal estar preparats per atreure aquests clients que no vagin a l'Àfrica.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

unió europea

Brussel·les expedienta l’Estat francès pel seu dèficit pressupostari

barcelona
Economia

El creixement de l’economia catalana quintuplica el de la zona euro el 2023

barcelona

Amazon busca 150 persones per al centre logístic del Far d’Empordà

EL FAR D’EMPORDÀ
empreses

Nvidia supera a Microsoft i es converteix en l’empresa més valuosa del món

barcelona
Economia

Més d’un milió de creueristes desembarquen a Barcelona de gener a maig

Barcelona
economia

Bones perspectives del sector turístic de Lleida per aquest estiu

Lleida
Unió Europea

L’Eurostat confirma l’alça de la inflació a la zona euro fins al 2,6% al maig

Barcelona

Ecosol va contractar 126 persones en risc d’exclusió social durant el 2023

GIRONA
economia

El Vendrell ressalta la fortalesa del seu comerç de proximitat

El Vendrell