Economia

Cafès Cornellà rellança la marca Mahogany, un cafè d’alta gamma

Cafès Cornellà ha tornat a treure al mercat la seva marca d’alta gamma Mahogany Specialty Coffee. Es tracta d’una selecció dels millors cafès del món i, de moment, va destinada al sector domèstic. Es comercialitzarà en línia i, aprofitant el renaixement del cafè en gra, també es podrà trobar en cafeteries “que s’han alineat amb els cafès d’especialitat”.

Mahogany, segons explica el propietari de l’empresa, Pere Cornellà, “implica qualitat, traçabilitat i responsabilitat social” i per això el projecte surt amb una selecció de quatre petits productors. Així doncs, per a espresso es posaran a la venda quatre varietats: Tailàndia, Nicaragua, Colòmbia i Etiòpia, i aquesta darrera varietat també sortirà per a filtres. Precisament, el torrat de Tailàndia, per a espresso, i el d’Etiòpia, per a filtres, han estat reconeguts amb el segell Girona Excel·lent.

Cornellà va idear Mahogany el 1991 com una línia de cafès aràbiga d’alta qualitat, però el mercat “no estava prou preparat” i ho va posposar. Amb motiu del centenari de l’empresa, que va ser l’any passat, es va reprendre el projecte amb l’objectiu d’esdevenir “guies d’aquest viatge”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia