Economia

Pla dels apartaments per recuperar turistes

L’Associació Turística d’Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona (ATA) ha iniciat una campanya per recuperar els turistes prepandèmia. Batejada amb el nom de Bravitud (que neix a la unió de les paraules Costa Brava i Actitud), té com a objectiu generar confiança entre els turistes i reivindica els atractius de la destinació i els seus elements singulars. La iniciativa posa el focus en la xarxa social Tik Tok, que té de 800 milions d’usuaris i és molt popular entre els joves, però també en la resta de canals digitals de l’entitat.

Com a novetat, la campanya inclou tallers presencials de fotografia i vídeos innovadors a través del telèfon mòbil. La primera sessió es va portar a terme a finals de maig a l’Escala i aquest mes de juny se n’han programat a Girona, Sant Feliu de Guíxols i el Port de la Selva.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

QUERALBS

FGC i Queralbs arriben a un principi d’acord per la gestió de Vall de Núria

QUERALBS
economia

Rècord d’inversió estrangera a les Terres de l’Ebre en cinc anys

Tortosa
economia

El BBVA explora una possible fusió amb el Banc Sabadell

barcelona
economia

La zona euro deixa enrere la recessió tècnica

barcelona
economia

Cinc cambres s’alien per un espai empresarial transfronterer més sostenible

GIRONA
QUERALBS

Les patronals del Ripollès reclamen un acord en la concessió de Vall de Núria

QUERALBS
economia

La Generalitat denega l’ERTO de Freixenet

Barcelona
economia

El BBVA guanya 2.200 milions d’euros el primer trimestre de 2024

barcelona

Els economistes insten a assolir grans consensos per reactivar el país

Barcelona