Economia

TURISME

La Costa Brava es promociona a París

L’oferta turística i les novetats de les destinacions de la Costa Brava i el Pirineu de Girona es promocionen a París, Amsterdam, Berlín, Londres i Madrid per mitjà de l’acció promocional i de comunicació Catalunya reStart Europe, amb què es vol impulsar la reactivació del turisme als principals mercats de proximitat per a les destinacions catalanes. En el decurs de la gira, en la qual participa el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, s’informa als assistents sobre l’estat de la pandèmia a Catalunya, l’obertura de la destinació al turisme, la implementació de mesures de protecció i seguretat per als visitants i nombroses novetats relatives a les destinacions catalanes que s’ofereixen als visitants a partir d’aquest estiu. La gira va començar dimarts a París amb una doble exposició de Dalí i Gaudí i una trobada amb una quarantena de periodistes dels principals mitjans de comunicació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

El BBVA explora una possible fusió amb el Banc Sabadell

barcelona
economia

La zona euro deixa enrere la recessió tècnica

barcelona
economia

Cinc cambres s’alien per un espai empresarial transfronterer més sostenible

GIRONA
QUERALBS

Les patronals del Ripollès reclamen un acord en la concessió de Vall de Núria

QUERALBS
economia

La Generalitat denega l’ERTO de Freixenet

Barcelona
economia

El BBVA guanya 2.200 milions d’euros el primer trimestre de 2024

barcelona

Els economistes insten a assolir grans consensos per reactivar el país

Barcelona

Falta talent i sobra paperassa

Barcelona

Un nou marc per a l’ocupació

Barcelona