Normes internes abusives del Banco Santander
Vull expressar la meva ràbia i impotència pel que considero una estratègia abusiva en matèria testamentària per part del Banco Santander, que s’aprofita de la bona fe i el desconeixement de la legalitat que tenim les persones afectades.
Vuit mesos després de la mort del nostre parent, encara no hem rebut la part de l’herència que tenia dipositada en aquesta entitat. El gener del 2020, el banc ens va lliurar el certificat de posicions i la llarga llista de documents que necessitava que li facilitéssim. La pandèmia ens va impedir obtenir-los abans, però al juny ja els hi havíem enviat tots. Llavors ens van obligar a obrir un compte a la seva entitat i ens van dir que el divendres d’aquella mateixa setmana ja hi estarien ingressats els diners, però han passat dos mesos i encara no hi són. Si vas a reclamar, l’única resposta és que ells no saben res, que “això ve de dalt”. Si demanes pel director, està de vacances.
Increïble. I el munt de persones que deuen estar en la mateixa situació!
Mataró (Maresme)