El lector escriu

Terrassa, zona 2!

Ja fa molts anys que la ciutadania de Terrassa denuncia de manera insistent el sobrecost injust que ha de pagar per desplaçar-se fins a Barcelona en transport públic. Des d’aquest any, ciutats com Sabadell, Sant Cugat o Cerdanyola han passat a ser qualificades zona 2 i pagar menys per mobilitzar-se fins a Barcelona, mentre que Terrassa s’ha mantingut igual. Com s’explica que es canviï la qualificació de les zones per a unes poblacions i per a altres no? Com pot ser que Sabadell i Terrassa, a una distància similar de Barcelona, tinguin diferent nombre de zona? No és coherent que la tercera ciutat de Catalunya i la segona universitària, sigui zona 3, tenint en compte la quantitat de gent que hi viu i les persones que s’hi desplacen, sigui per feina o estudis. No només es tracta d’aquest agreujament sinó dels afavoriments que comportaria el canvi, ja que augmentaria l’ús del transport públic, i com a conseqüència, la mobilitat sostenible.

Matadepera (Vallès Occidental)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia