El lector escriu

Movistar: lladres

A finals d’agost de 2018 vaig iniciar els tràmits per canviar el contracte que els meus pares tenien amb Movistar per suprimir els serveis d’internet i Digital Plus i deixar únicament el telèfon, ja que els meus pares són malalts dependents, viuen aïllats a Sant Salvador de Guardiola i són usuaris del servei de teleassistència, que funciona amb línia telefònica.

Mes rere mes, vaig comprovar, però, que seguien cobrant el triple servei: 114 euros mensuals. Vaig estar cinc mesos explicant la mateixa història al servei d’atenció telefònica, fent gestions ofimàtiques, rebent informacions contradictòries o errònies, perdent els nervis, patint dos talls de línia que deixaren ma mare incomunicada i fins i tot fent gestions amb la meva pròpia Visa per poder recuperar els seus diners, és a dir, totes les males –indecents– pràctiques empresarials destinades a desanimar el client en la seva reclamació.

Al gener de 2019 em van donar la raó per escrit –oh, miracle– i es van comprometre a tornar els cobraments indeguts. Mentida. Des de llavors els fan tres cobraments mensuals amb un valor mitjà de 110 euros/mes (el passat novembre van ser 150 euros!).

Però el pitjor és que, quan recentment he tornat a reclamar, m’han dit que cobrar això és normal! Perdonin, però això és un robatori. Què podem fer davant d’això, a part d’anar-nos-en a una altra companyia?

L’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia