No perdem la identitat, Girona FC
La nova campanya del Girona FC per triar una icona entre la Cocollona, la Lleona i la Mosca, és una aventura fresca, moderna, llegendària, que fa Barri Vell, amb un punt de màgia i misteri, que respira art, està feta amb el cor, ben trobada... amb molta vida i color. Independentment de quina de les tres opcions triïn els socis del club i de quina sigui la guanyadora, la campanya no deixa indiferent a ningú. Em fa pensar en “els lleons de San Mamés” de Bilbao.
Qualsevol de les tres possibilitats que guanyi estarà bé. Probablement, l’opció guanyadora la disfrutarem molts anys. Haurà vingut per quedar-se. Felicitats al nostre estimat club de futbol per aquesta iniciativa tan ben trobada i als qui l’han dissenyada i l’han promogut. Realment, aquesta campanya fa ciutat, la nostra ciutat i la seva gent. Tant la Cocollona com la Lleona són llegendes modernes que s’acosten als quaranta anys d’existència, i pel que fa a la Mosca, ve pretesament de l’any 1285, vinculada a sant Narcís, patró de la ciutat.
En els temps difícils que corren, la campanya és inclús totalment oportuna pel “sentit de pertinença” que transmet. Ens convenen i ens fan molta falta iniciatives que ens apugin l’autoestima.
Estimem Girona, passió per Girona i les nostres tradicions identitàries.
Girona