El lector escriu

No perdem la identitat, Girona FC

La nova campanya del Girona FC per triar una icona entre la Cocollona, la Lleona i la Mosca, és una aventura fresca, moderna, llegendària, que fa Barri Vell, amb un punt de màgia i misteri, que respira art, està feta amb el cor, ben trobada... amb molta vida i color. Independentment de quina de les tres opcions triïn els socis del club i de quina sigui la guanyadora, la campanya no deixa indiferent a ningú. Em fa pensar en “els lleons de San Mamés” de Bilbao.

Qualsevol de les tres possibilitats que guanyi estarà bé. Probablement, l’opció guanyadora la disfrutarem molts anys. Haurà vingut per quedar-se. Felicitats al nostre estimat club de futbol per aquesta iniciativa tan ben trobada i als qui l’han dissenyada i l’han promogut. Realment, aquesta campanya fa ciutat, la nostra ciutat i la seva gent. Tant la Cocollona com la Lleona són llegendes modernes que s’acosten als quaranta anys d’existència, i pel que fa a la Mosca, ve pretesament de l’any 1285, vinculada a sant Narcís, patró de la ciutat.

En els temps difícils que corren, la campanya és inclús totalment oportuna pel “sentit de pertinença” que transmet. Ens convenen i ens fan molta falta iniciatives que ens apugin l’autoestima.

Estimem Girona, passió per Girona i les nostres tradicions identitàries.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia