El lector escriu

Confinament i deures

La flamant preocupació que s’efectuïn, a tota costa, les competències curriculars que dicta el sistema educatiu, ha promogut que milers d’escoles del nostre país engeguin una campanya de tasques en línia perquè els nostres infants i adolescents compleixin aquestes expectatives.

L’objectiu d’aquesta carta és expressar la meva disconformitat amb els deures en línia i que s’entengui com n’és de difícil per als alumnes responsabilitzar-se de l’organització de la feina i d’exercir-la en un límit de temps.

Aleshores, pensi ara en aquells alumnes de l’escola ordinària amb necessitats educatives especials. Qui es fa càrrec del seu acompanyament emocional i educatiu? Es respecten els seus ritmes, les seves capacitats i adaptacions?

És més, on queda la inclusió durant el confinament?

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]