El lector escriu

Comentari d’un article

He trobat d’interès l’escrit d’Eduard Albors, publicat el dia 24 a la plana 4. No hi coincideixo gaire però em sembla una bona proposta per aportar unes reflexions. Primera, Diagonal, Gran Via, Meridiana i altres eixos faciliten creuar ràpid Barcelona. En l’actualitat, sota aquestes artèries calen línies de tren per tal de travessar Barcelona en vint minuts. Segona, bicicleta i patinets aporten menys soroll i menys cotxes. Però també caos, accidents i perjudiquen el transport públic. Cal simplificar i disciplinar. Eliminar carrils bici. Si vols motor i velocitat, el teu lloc es la calçada, matriculat i assegurat. O bé usar el transport públic, que sempre és solidari. Cada títol de transport públic aporta en positiu. Cada nou patinet, no està clar. Tercer, el model actual està ple d’excepcions particulars. Molt aparcament en superfície està reservat i no està clar per què no poden anar al pàrquing com tothom. Festes dominicals, bicicletades. Es presenten alegrement com una victòria sobre el cotxe. Però si vols dur l’avi a passejar fora del barri un diumenge, cal fer-ho en cotxe. Resulta tot francament aristocràtic però amb aire progre.

Castelldefels (Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia