El lector escriu

Normes internes abusives del Banco Santander

Vull expressar la meva ràbia i impotència pel que considero una estratègia abusiva en matèria testamentària per part del Banco Santander, que s’aprofita de la bona fe i el desconeixement de la legalitat que tenim les persones afectades.

Vuit mesos després de la mort del nostre parent, encara no hem rebut la part de l’herència que tenia dipositada en aquesta entitat. El gener del 2020, el banc ens va lliurar el certificat de posicions i la llarga llista de documents que necessitava que li facilitéssim. La pandèmia ens va impedir obtenir-los abans, però al juny ja els hi havíem enviat tots. Llavors ens van obligar a obrir un compte a la seva entitat i ens van dir que el divendres d’aquella mateixa setmana ja hi estarien ingressats els diners, però han passat dos mesos i encara no hi són. Si vas a reclamar, l’única resposta és que ells no saben res, que “això ve de dalt”. Si demanes pel director, està de vacances.

Increïble. I el munt de persones que deuen estar en la mateixa situació!

Mataró (Maresme)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia