El lector escriu

Vergonyós (no) servei de Movistar

Tinc una mare de 95 anys. Viu sola. Depèn per a la seva seguretat i salut del servei de teleassistència. El dijous dia 10 al migdia la línia telefònica de Movistar va deixar de funcionar i, en conseqüència, es va quedar sense l’esmentat servei. El dilluns dia 14 encara estava sense línia. Un cop donada d’alta la incidència, la màquina del servei tècnic et penja dient que s’està treballant (?) per solucionar l’avaria. Si enganyes la màquina i li dius que vols informació sobre una factura, aconsegueixes parlar amb una persona que “reitera” la incidència, afirmant que no tenen cap manera de saber la raó de la demora d’aquest cas i que no poden “contactar amb el servei tècnic per aconseguir una explicació” (sic). Si ells no poden aconseguir una resposta i el client només pot insistir mitjançant trucades estèrils, la pregunta és: què cal fer per aconseguir que Movistar solucioni l’avaria?

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia