El lector escriu

El menyspreu de les institucions de l’Estat

La Seguretat Social manté unes relacions amb els seus afiliats molt complicada. En temps de pandèmia van tancar moltes oficines i van inventar allò de l’atenció telemàtica per fer gestions. Aquest camí suposa un martiri per als que necessitem fer algunes gestions mínimes, com és el cas de tenir una persona de servei domèstic i donar-la d’alta o baixa quan correspon. Aconseguir que t’atenguin de forma presencial és un objectiu impossible. L’atenció telefònica suposa un menyspreu al ciutadà. Entenc que el sistema telemàtic soluciona i facilita les gestions, però per a això has de ser un expert, has de tenir firma digital, telèfon registrat i no sé quantes coses més. Saben la quantitat d’hores que perdem els ciutadans per fer una gestió per petita que sigui? Els horaris d’atenció al públic són limitats, i si aconsegueixes hora de visita, llavors et trobes amb una gran quantitat de públic que perden tot el matí per fer la gestió pretesa.

Tan difícil seria millorar i fer més fàcil efectuar aquestes gestions? Els ciutadans ho exigim i agrairíem la millora.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia