El lector escriu

Renfe: si no dona diners no s’hi inverteix

Vull expressar el meu descontentament amb el servei prestat per Renfe a Catalunya i la meva preocupació per la ineptitud de la companyia per resoldre els problemes recurrents que afecten els usuaris. Els usuaris del servei de trens a Catalunya han experimentat retards, cancel·lacions i males condicions dels trens. La falta de puntualitat és una de les principals queixes, la qual cosa fa que els usuaris perdin temps i diners. Malgrat les nombroses queixes i reclamacions dels usuaris, la situació no millora i els retards i cancel·lacions per la falta de planificació i organització segueixen. La falta de trens i la sobrecàrrega fan que els usuaris hagin de suportar situacions incòmodes i perilloses, especialment durant les hores punta. La ineptitud es reflecteix en la falta d’atenció i consideració cap als usuaris. Les reclamacions i queixes no són ateses de manera efectiva i la informació proporcionada als usuaris sobre la situació dels trens és confusa i incompleta. Em fa la sensació que al ser un servei públic, no interessa invertir diners i recursos a millorar-lo…

Castelldefels (Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]