El lector escriu

Tendència comercial de Sant Jordi

La celebració de Sant Jordi cada cop està evolucionant més per convertir-se en un negoci. Durant els darrers anys hi ha hagut una comercialització creixent de la festivitat. Ara, en lloc d’intercanviar una rosa i un llibre, Sant Jordi ha esdevingut una oportunitat perquè les empreses venguin productes relacionats amb la festivitat. Tot i que entenc que l’economia local es pot beneficiar d’aquesta celebració, crec que s’hauria d’anar amb compte de no perdre el significat veritable. Sant Jordi és un dia per celebrar la cultura i l’amor, no només per afavorir-hi el consumisme.

Granollers (Vallès Oriental)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia