El lector escriu

Les estafes de les companyies aèries

Fa tres mesos vaig fer una reserva d’avió amb eDreams per 81 euros. La bossa de mà i l’assegurança me la van cobrar a part. A més, vaig pagar 20 euros de més per si necessitava fer una cancel·lació anticipada. Tot plegat em va costar 159 euros. Al cap d’uns dies la vaig haver de cancel·lar. Per fer-ho vaig haver de trucar a un telèfon de tarifació especial. El cost de la trucada va ser de 22 euros. Sumant-ho tot vaig pagar 181 euros. Només em van retornar el 70% dels 81 euros que em va costar el bitllet; 62,09 euros, quan me n’haurien d’haver retornat 161. Per tant, em van estafar 98,91 euros. Això no és un cas aïllat, sinó molt freqüent. No entenc com les administracions, sabent-ho, no hi posen solució. I més tenint en compte que el meu bitllet, ben segur, l’acabarà ocupant una altra persona que, evidentment, haurà pagat el seu corresponent import. Negoci rodó per a les empreses de contractació de vols i les seves companyies aèries. Com a consumidors tenim unes obligacions, però també uns drets.

Blanes (Selva)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia