Opinió

Raça humana

El calvari de comprar regals de Reis

Què? Com ho porteu? Sou dels previsors que fa setmanes que teniu tots els regals a punt o més aviat dels intrèpids que ho deixen tot per a última hora? En el format que sigui, comprar regals de Reis pot esdevenir un autèntic calvari. El més comú és buscar obsequis per als de sempre, i més freqüent encara és enfrontar-te a l’etern problema: és que tenen de tot. Amb els adults, que potser tenen més roba de la que es poden posar en un any canviant cada dia de model, explores el terreny dels perfums, el de les noves tecnologies, el de les entrades per a concerts o teatre, el de les experiències inoblidables, el del comprar per comprar perquè et resten unes hores per resoldre el tema... I et vas mirant la gent engolint paquets de forma desenfrenada, i penses que el consumisme desfermat s’ha apoderat de tots nosaltres, i ho maleeixes tot, però no dediques gaire temps a emprenyar-te perquè encara tens una llarga llista de regals pendents i t’has de concentrar a anar per feina. Arriba el torn de la canalla. Se suposa que t’ho posen més fàcil perquè han fet la carta als Reis. N’estàs convençuda fins que l’àvia et diu, a principis de desembre, que ja ha comprat els deu regals de la llista i que ara t’espavilis com puguis. Sort que vas deixar claríssim que havia de ser un únic regal per casa. Amb el camp de possibilitats reduïdes a la mínima expressió, et llances a la recerca de material que promogui determinats valors. Saps que la tria forma part de l’educació del menor. Quan t’il·lumines i et ve al cap una idea, prens consciència que està esgotada a la botiga i que has arribat massa tard. Així que acabes comprant regals que no volies. Et promets que l’any que ve avançaràs les compres, tal com ja et vas prometre ara fa un any.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.