Opinió

L’APUNT

Cuidar és saber comunicar

La vida ha tornat al centenar llarg de museus catalans. Els pocs que encara no han obert ho faran properament. Cada museu s’ha retrobat amb el públic amb una política d’horaris i preus diferent. Alguns amb les exposicions que la Covid-19 va deixar confinades, d’altres amb noves propostes. Cada museu també s’ha adaptat de manera dispar als protocols de seguretat, amb canvis de tot tipus en el recorregut. Per informar-se’n, el visitant ha de consultar museu a museu. Li hauríem facilitat molt la feina de planificació si s’hagués promogut una campanya de comunicació unificada, pensant també en el moment que s’aixecarà l’estat d’alarma i es voldrà fomentar el turisme interior. Cuidar el visitant ha de començar pel més bàsic.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.