L'apunt

L’APUNT

L’hegemonia de l’actuació realista

Explica el cineasta Manuel Martín Cuenca, que avui estrena als cinemes l’excel·lent La hija, que tots actuem de manera continguda a la vida real: fem un paper davant els altres i dissimulem els nostres sentiments. No ens posem a plorar, riure o cridar quan som en societat, encara que en tinguem ganes. Ell demana sempre als actors contenció, i s’entén molt bé amb Javier Gutiérrez, protagonista de La hija, que ho fa de manera natural. Això no sempre ha estat així. Al musical Cantando bajo la lluvia, al Tívoli, es fa broma sobre la sobreactuació dels actors al cinema mut. Tampoc és una veritat universal: cinema i televisió han imposat aquest estil, però el teatre en demana un de diferent. D’entrada, perquè t’han de sentir l’última fila del balcó i la platea.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia