Opinió

L’APUNT

La resposta

La resposta dels responsables del restaurant Vela Mar de Lloret de Mar a una crítica que els va fer un client a Google fa un parell de setmanes que ja han recollit diversos mitjans de comunicació ha rebut molts suports a Twitter. Entre altres coses, la ressenya deia: “Lloc postureta que aparenta ser el que no és”, que l’encarregat de la terrassa no va deixar mai el mòbil i que a la crítica hi posava dues estrelles perquè el tàrtar de turbot era bo. La resposta dels propietaris és per deixar vermell qualsevol; “Algunes vegades hi ha clients que no encaixen... malgrat això son benvinguts”, que els cambrers porten sistemes electrònics per fer les comandes i no mòbils i “la propera vegada el turbot te’l pesques tu”. Criticar, a vegades, és massa fàcil.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.