Opinió

L'APUNT

‘Please, come back'

No és tan exagerat com aquell monarca que un dia va sortir davant de càmera, tot compungit, dient: “Perdó, m'he equivocat i no tornarà a passar.” És un altre tipus de disculpa, més sincera i encertada. L'Ajuntament de Lloret envia cartes a tots els turistes que han estat víctima d'un robatori o d'algun altre fet delictiu a través de la qual lamenta la situació i els demana que tornin. ‘Please, come back', es diu la campanya que es va engegar fa un any i mig i que ha propiciat que ja s'hagin enviat unes dues-centes missives. No hi ha res més simple i efectiu que unes disculpes sinceres i a temps. Perquè reconèixer errors no s'estila gaire i, per tant, capta l'atenció del receptor i fa trontollar els pilars del conflicte. Tan senzill, tan necessari i tan inusual.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.