L'apunt

L'APUNT

El caràcter d'una ciutat

Cada cop més el rostre comercial de Barcelona –o de Girona, o de Tarragona, o de Lleida, o de...– s'assembla més al rostre comercial de qualsevol ciutat del món. Zara, H&M, Mango, Massimo Dutti...tot és igual. El petit comerç ha de fer mans i mànigues per sobreviure, però, de fet, és el que dóna caràcter a la particularitat de cada ciutat, el que marca la diferència. El petit comerç encara és majoria, compacta les ciutats, els dóna vida i fa visible la diversitat. Les grans cadenes tenen milers de treballadors que poden fer torns. Les botigues familiars, no. Per això el model català lluita per poder-se mantenir, perquè no pot competir si ha d'obrir cada diumenge o totes les hores del dia. Hi té dret.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.