Opinió

L'APUNT

B-Travel

El Saló Internacional de Turisme de Barcelona ha estat rebatejat. Es diu B-Travel i vol posar èmfasi a apropar les “experiències” dels viatges als turistes, més que “vendre destins turístics” i prou. Ens hem d'adaptar als nous temps i a la modernitat de dir-ho tot en anglès i de fer-ho tot com més transcendent. Està molt bé, però la gent ahir al B-Travel demanava bosses de propaganda i pòsters i tríptics i es feia fotos amb unes girafes i els lleons de cartró pedra que ambientaven un estand d'un país de l'Àfrica i feien cua davant les degustacions de menjar o de vi gratuïtes. En l'era d'internet, on la majoria de gent que vol anar de viatge busca i remena per la xarxa, els salons de turisme han quedat una mica out.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.