Opinió

l'apunt

Rebuts

En alguns països del món, com ara els Estats Units, els rebuts de l'aigua, de la llum i del gas molts clients els paguen enviant un taló a la companyia un cop vista la factura i no pas domiciliant-los al banc directament, com és costum general aquí des de fa anys. De fet, les companyies de serveis se n'aprofiten, d'això nostre, no solament perquè els diners els hi arriben al calaix de manera ràpida i eficaç, sinó perquè la mateixa dinàmica automatitzada fa que la gent no acabi prestant als diferents rebuts l'atenció que mereixerien. Els tripijocs en les factures que el defensor del ciutadà de Girona ha denunciat que fa Aigües de Girona, Salt i Sarrià són, en certa manera, fruit de tot això. I si no que tiri la primera pedra qui es dediqui cada mes a repassar les lectures dels comptadors, almenys fins que en els rebuts l'import no puja per damunt del que és habitual. Així que, ja ho sabeu, comenceu a repassar els rebuts, no fos cas que també sigueu víctimes de les martingales d'alguna companyia massa espavilada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.