Opinió

El voraviu

Poc túnel per a tant tren

Sabent com saben fer submarins, no haurien de prendre la mida al ferrocarril

El president de Cantàbria posa el crit al cel i reclama caps perquè ha sortit a la llum que els nous trens que havien encarregat són massa grossos o els túnels de la xarxa ferroviària són massa estrets. Ja veus! Van prendre malament les mides i, ara que se n’han adonat, diuen que comportarà un retard de tres anys en la posada en funcionament. La ministra, ahir, va fer rodar caps a Adif i a Renfe. Hi havia una certa histèria col·lectiva. S’esveren per poca cosa! Al cap i a la fi, és un pressupost que no arriba als 300 milions d’euros. La Robles amb l’estat major de l’exèrcit (per citar el GOI al complet) no s’immuta. Sap que el cas dels trens que no entrarien en els túnels pels quals han de passar és una tifa punxada en un pal. Ni el pressupost rebentat és res, ni és res el temps que deixen penjada la clientela. La Robles s’ha arribat a Cartagena a escoltar que el submarí que li havien d’entregar a l’abril no saben ni si el tindran a finals d’any. I això que és un projecte del 2004 que s’havia d’acabar el 2013. El submarí que ara no saben quan entregaran i tres més havien d’estar a punt el 2013. Era un programa de 1.800 milions d’euros, que abans d’aquest darrer endarreriment ja s’havia enfilat als 4.000 milions. Heu vist que a la Robles li canviés aquella cara que l’àvia Neus en diria de gos quan fuig? Això és classe! Trens massa grans, tres anys tard i 300 milions al clatell és una broma! Un acudit, com el president Revilla!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.