Política

Càrrecs del govern del PP van sospesar una altra operació Catalunya el 2017

El cas Kitchen revela que Cospedal estaria darrere les maniobres d’Interior en contra el procés

Càrrecs del govern del PP van sospesar una nova operació Catalunya abans del referèndum del 2017. El cas Kitchen revela que la llavors ministra de Defensa i secretària general del PP, María Dolores de Cospedal, hauria demanat a l’excap de la Unitat Central de Suport Operatiu de la Comissaria General d’Informació Enrique García Castaño El Gordo que activés aquesta via “clandestina” per atacar polítics independentistes, segons publica aquest dimecres La Vanguardia.

El rotatiu ha tingut accés a una gravació en què García Castaño assegura que Cospedal li va dir que havia donat l’ordre de “tornar a muntar el tema català”. Així li va dir a l’ex-número dos del Ministeri d’Interior Francisco Martínez.

Segons la Fiscalia que investiga l’operació Kitchen, García Castaño va ser el responsable de l’operatiu per robar a Luís Bárcenas informació compromesa sobre el PP. El van rellevar del càrrec el febrer del 2017.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Un jutjat admet a tràmit la querella contra Colau per les superilles

BARCELONA

Junts de Santa Pau aposta pel consens i la transparència

SANTA PAU

Una placa de record a Tornabous tanca els actes del centenari de l’afusellament de Salvador Seguí

barcelona

El PSC de Blanes vol més recursos per a seguretat

BLANES
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

El front d’Avdiivka ja és el segon per la intensitat dels combats després de Bakhmut

barcelona
estat espanyol

L’anunci de l’acostament dels darrers presos bascos posa fi a la dispersió del govern espanyol

barcelona
estat espanyol

Asens demana als consellers del CGPJ que dimiteixin per no ser “còmplices del segrest del PP”

barcelona

El govern presenta l’oferta d’ocupació pública més alta de l’última dècada

barcelona

‘En marxa’, el lema del PSC per a les municipals

barcelona