Política

Acusen cinc policies dels EUA d’assassinat per la mort d’un home negre

Cinc exoficials de la policia de Tennessee han estat acusats d’assassinat en segon grau arran de la mort de Tyre Nichols, un home negre de 29 anys, que va ser aturat el 7 de gener passat per conducció temerària. Nichols va morir tres dies després de la detenció.

Els cinc policies, que s’havien incorporat al cos de policia de Memphis durant els últims sis anys, van ser acomiadats la setmana passada després que una investigació els considerés “directament responsables de l’abús físic de Nichols”. Els responsables policials van anunciar ahir que el vídeo del succés es farà públic aviat i van demanar als ciutadans que mantinguin la calma un cop hagin vist la gravació.

Segons van explicar dimecres els advocats de la família de Nichols, l’autòpsia practicada a la víctima indicaria que l’home hauria estat colpejat pels agents de policia. “Les troballes preliminars indiquen que Tyre va sagnar de manera extensiva a causa dels cops durs que va rebre”, van explicar els lletrats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Renuncia l’advocat d’ofici del capo de la Màfia Denaro, amenaçat de mort

Barcelona
Estat espanyol

El TC avala la llei Celáa

Barcelona

Vilagrà retreu a Sánchez que no abordi políticament el traspàs de Rodalies

BARCELONA
POlÍTICA

Acord PSC, Junts i ERC que desbloqueja inversions a Girona

GIRONA
POlÍTICA

Balliu de nou és l’alcaldable de Junts a Caldes de Malavella

CALDES DE MALAVELLA
Estat espanyol

Díaz Ayuso escenifica el trencament amb Vox abans de les eleccions

Barcelona
POlítica

Dilmé repeteix com a candidat de Tots x l’Empordà a la Bisbal

LA BISBAL D’EMPORDÀ

Rajoy hauria comprat l’aparell que Villarejo feia servir per espiar i enregistrar converses

barcelona

Serret defensa el viatge a Amèrica Llatina i lamenta “polèmiques interessades”

Barcelona