Política

Illa veu possible tancar un acord de pressupostos “en els propers dies”

Insisteix que encara queden “serrells” i que tornaran a negociar aquest dilluns

El primer secretari del PSC, Salvador Illa, ha aplaudit aquest dissabte el “pas important” que ha fet ERC en acceptar la B-40, i tot i que ha insistit que encara queden “serrells que no són menors” per acordar els pressupostos, ha confiat que “en els propers dies” els podran resoldre.

En declaracions als periodistes durant una visita al barri de la Marina del Port de Barcelona juntament amb l’alcaldable del PSC a Barcelona, Jaume Collboni, Illa ha “agraït i reconegut” el gest d’ERC, i ha emfatitzat que els socialistes tenen “voluntat d’acord”.

“Queden coses per resoldre, però espero que serem capaços de fer-ho en els propers dies”, ha remarcat Illa.

Sobre l’acceptació per part dels republicans d’executar la B-40, el líder dels socialistes catalans ha assenyalat: “És un pas endavant important que obre la possibilitat que dilluns seguim treballant per proporcionar a Catalunya els pressupostos que necessitem per posar el país en marxa”.

“No tenim cap ganes d’allargar les coses ni dilatar-les, pensem en el que convé a Catalunya i a Barcelona”, ha subratllat Illa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

política

Trump desbarra fort contra la justícia sense cap prova

BARCELONA
política

Borràs carrega contra Marta Rovira per la seva visió de l’1-O

CALELLA
catalangate

Pegasus monopolitza l’atenció al Congrés

Madrid

Maragall fa una llista per “conquerir” Barcelona

Barcelona
política

Pilar Urbano es capbussa en la crònica del procés

Madrid
Estat espanyol

Sánchez rellevarà les ministres Darias i Maroto “abans del 4 d’abril”

Madrid
JOAN ‘NANI’ MORA I BUCH
ALCALDE DE SANT ANDREU DE LLAVANERES (ERC)

“Hem complert amb el compromís de transparència i diàleg”

SANT ANDREU DE LLAVANERES
Mediterrani
El drama migratori

L’etern retorn de les morts evitables

Roma
ISIDRE SOLER
EXREGIDOR DE L’ENTESA I PORTAVEU DE LA CCQC

“El PSC mai no ha demanat disculpes per l’etapa Bustos”

Sabadell