Política

Roura (Junts) es presenta com a garantia de canvi

El candidat de l’Escala va rebre el suport de la presidenta Borràs

El cap de llista de Junts per l’Escala en les eleccions del 28 de maig, Jordi Roura, es va presentar com a “garantia de canvi” al municipi. L’acte de presentació de Roura es va celebrar diumenge passat al nou local del partit al municipi i va tenir la participació de la presidenta de Junts, Laura Borràs.

“És l’hora del canvi, en benefici de tots els escalencs i escalenques, per al sector del comerç, la cultura, la gastronomia, els barris i els serveis. Estem començant a dibuixar l’Escala del 2040. Crec que tots els nostres joves mereixen tenir un futur prometedor”, va indicar el candidat Roura.

Propòsits de Roura

“Cal replantejar la mobilitat i la neteja i dimensionar les infraestructures. Hem de repensar alguns aspectes que farien lluir encara molt més el nostre poble i que el convertirien en un referent. I treballar en la definició d’un pla director per planificar l’Escala que volem d’aquí a vint anys”, va destacar el futur cap de llista.

Borràs, per la seva banda, va donar valor a la tasca “d’escolta i servei públic” de les persones que aporten el seu gra de sorra en política municipal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

ERC presenta els seus candidats de Vilablareix

VILABLAREIX

Un jutjat admet a tràmit la querella contra Colau per les superilles

BARCELONA

Junts de Santa Pau aposta pel consens i la transparència

SANTA PAU

Una placa de record a Tornabous tanca els actes del centenari de la mort de Salvador Seguí

barcelona

El PSC de Blanes vol més recursos per a seguretat

BLANES
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

El front d’Avdiivka ja és el segon per la intensitat dels combats després de Bakhmut

barcelona
estat espanyol

L’anunci de l’acostament dels darrers presos bascos posa fi a la dispersió del govern espanyol

barcelona
estat espanyol

Asens demana als consellers del CGPJ que dimiteixin per no ser “còmplices del segrest del PP”

barcelona

El govern presenta l’oferta d’ocupació pública més alta de l’última dècada

barcelona